Vad gjorde jag innan mailen fanns?

... Alla dessa telefonköer, jag får tuppjuck! <-- Finns ens det ordet längre?

Haha.

Skulle idag ringa öresundskraft, tydligen har min kära bror försökt tidigare i veckan, utan resultat.
Så...Sandra is on it. Telefonkö...Med en fruktansvärt glad röst som talar om för mig att "Du är nummer tio i kön" Sådär klämkäckt.

O på en gång förstod jag varför inte storebror pallade trycket, det gör inte jag heller.
Drog iväg ett mail istället.

Skulle även ringa Brogripen och beställa besiktning av lägenheten. Har inte heller gått så bra för brodern att ordna.
Sen kan ni ju läsa ovanstående om telefonköer...Urk.

Drog iväg ännu ett mail.

Så nu sitter jag här och väntar på svar över mailen...mycket bättre.

Är förresten dags för frukost nu!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0