Världens bästa sällskap.

Idag väljer jag att umgås med mig själv.
Ibland är jag verkligen ett underbart sällskap.

Har vandrat runt på stan, fixat biljetterna till The Ark, Timbuktu och Sahara Hotnights. Tio stycken blev vi minsann, kanske tolv, men det får vi se.
Åt en korv med mamma på Petters.

Skulle precis börja gå hemåt när jag upptäckte en kryssare i hamnen, var bara tvungen att ta mig en närmre titt så jag promenerade över Kvickbron och satte mig på muren där..Satt där i över en halvtimme och bara njöt av solen och vågskvalpet innan jag gick hemåt.

Har nu handlat hem lite grejor för tänderna på apoteket (jätteduktigt, jag vet ;)).
Varit och hämtat mitt paket från Netonnet..
Ska sätta mig i solen på balkongen en timme innan det blir ett varv i duschen.

Ikväll är det ju dags att bjuda ut mamma..Räkafton på Mölleexpressen. Det tycker vi om :)
Räkor och vin, en perfekt torsdagskväll!

Under tiden..Njut.
Det är såna här dagar man ÄLSKAR Helsingborg!

  

Kommentarer
Postat av: Dezzy

Vem ska du gå med på the ark & dom?

2007-05-31 @ 21:21:07
URL: http://dezzys.blogg.se
Postat av: SANDRA

ja hbg e underbart!

2007-05-31 @ 21:48:17
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0