"Vill du gifta dig med mig?"

Så sa min kära föredetta musiklärare inatt och la sig på knä mitt utanför Cardinal. Haha.
Detta efter att en brud tappade en sko och i jakt på den trillade hon, la sig raklång på kullerstenen..Kom knappt upp och när hon kom upp hade tub-topen kasat ner till magen.
Vissa människor borde seriöst dricka betydligt mindre sprit.

För övrigt blev det rätt lugnt igår. Sjukt sent men lugnt på spritfronten.
Blev nån cider och lite vin hemma (det röda vinet förföljer mig, allvarligt talat)

Ute drack jag bara en cider sen fick de vara nog. Var nog liiite trött efter onsdagen och torsdagen fortfarande.

Blev mycke dansande, eller ja. Man kunde stå stilla och låta alla andra fixa det till en. Äckligt mycke folk och framförallt folk som verkligen MÅSTE hoppa runt när det redan är överfullt.

Eller alla dessa rara små brudar (varför är det alltid till 99% tjejer?) som måste ta sig fram genom folkmassor som en ångvält. Vad hände med ett leende och "ursäkta mig?" Existerar inte.
Jävla ohyfs.

Är inte alls imponerad av nöjeslivet i Helsingborg längre.
Jag tycker om ställena där du kan sitta ner med ditt vin och snacka skit och träffa en massa folk (Hamnpaviljongen..osv..) Men jag som älskar att stå på dansgolvet trivs inte alls på Tivoli, Cardinal eller Harrys längre.
Alldeles för förutsägbart är vad allting är.
Trist.

Men men, jag har ju alltid mitt Lund också :) Och en massa goa kvällar på Hamnpaviljongen att se fram emot.
Löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0