4 timmar..

RASTLÖS!
Eftersom jag gjorde mycke av jobbet igårnatt..så har jag typ nada att göra just nu. Hur fixade man hela sommaren när det var så här`?
Har typ tre smågrejor kvar att göra...lär ta sammanlagt en halvtimme.
Jag vill faktiskt bara hem, sista natten har man tröttnat kan vi nog konstatera.

Sen vet man dessutom att man har massor att göra hemma...Jaja.. De kommer det med.
Om typ tre timmar sitter man nästan på tåget ju :) wee!

O jag är lite fundersam...
Du har nog rätt...Det behöver inte vara så himla svårt.
Ibland är jag verkligen jätteduktig på att göra saker svårare än vad dom egentligen är..
Jaja nån ska vara bra på det :P

image268

Hörde av mig till den där här uppe tidigare ikväll. Vi pratar nästan aldrig längre :( Ringer man hem till dom blir det nästan alltid Eva man snackar skit med..Absolut inget emot Eva men I miss my big brother ibland! Menmen..han ska ringa idag :) Blir säkert jättebra det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0