77 timmar

Det blir vad jag jobbar denna veckan.
Ska köra 12 timmars pass imorgon också. Ojdå.. Ajdå. Jaja det löser sig det med. Blir dock ingen storhandling för min del, det får bli på fredag morgon.
Imorrn blir det snarare hem och i säng snabbt som fan. Sen ska jag vara på jobbet igen klockan 19. Heja Sandra.

Gummsi bjöd på massa god mat innan ikväll :) Härligt mysigt att äta och snacka lite skit innan jobb, men hjälp vad trött jag blev efter all mat!
Är dock inte i samma trötthetsklass som jag var igår. Tack och lov får man väl säga!
Tror inte det blir lika mycket spring inatt heller, tack och lov för det med.
Är mest dom stora lokalerna som ska ut och där finns ju det mesta, I like!

Jag och Åse börjar så smått planera Svenska Möten-besök. Ska bo på hotell och grejor en fredag är det tänkt. Ska bli nice det med. Det återstår bara att hitta en lucka i våra schema så att det går ihop! Men nån gång i slutet av November eller i December ska vi nog lyckas!

Nej..Nu tänker faktiskt jag sätta lite fart och börja jobba här!

DSC00567.JPG
En sån här myskväll för mig själv är jag sugen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0