Andra gången gillt?

Dålig på det här med att blogga idag, jag vet...
Men jag har verkligen inte haft en aning om vad jag ska skriva... Det vet jag knappt nu heller ärligt talat?
Kvällen igår var galen, as always när man hamnar i Lund.. Men vad hände?

Vad ska jag säga? Vi skulle absolut inte hamna på Grand eller Lundia. Helt plötsligt drack vi drinkar på Lundia. Hm..Hoppla :P Hamnade på Grand när Petter hade slutat.
Jag som hade en plan för kvällen.. Haha jo just det. Det går alltid likadant i Lund, why?

Blev en massa konstaterande inatt.

* Om tio år är jag gift, har två barn och sitter och dricker vin på Grand med folk som är 10 år yngre än oss.
* Dubai is getting closer...?
* En 160 säng är alldeles för liten för fyra personer, min rygg gör ONT!

Ett litet urval..haha.

Jag är fortfarande chockad. Jag sitter verkligen här och stirrar på skärmen lite frågande emellanåt. Vad hände egentligen?
Har alla andra verkligen haft rätt hela tiden? Det verkar så..

När man sitter i ett rum fullt av folk och inser att det bara finns en person där.. Då är det väl rätt tydligt?
Oj..

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tag tillvara på den känslan, one man - one love....

2007-10-20 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0