Att sova på soffan..

En specialare a la´ Sandra..
Då är jag trött. Konstigt nog har jag somnat på soffan en massa gånger den sista månaden, undrar vad det kan bero på? Haha.
Bra film på femman, Eh? Såg fram till första reklampausen,sen sov jag gott. Inte gjort nåt te heller med andra ord, men det ska jag fixa nu snart är det tänkt.

Vaknade av sms (hela soffan vibrerade när mobilen låg på ryggstödet). Jag saknar faktiskt.. O jag vet inte om det är bra eller dåligt?!

Vet någon om det ska bli bra väder imorrn?
Har iaf en plan för dagen:

Gå upp, käka frukost. Hänga upp all min tvätt, städa, damma, vattna blommor och diska.
Sen är de väl dags för lunch.
Därefter ska jag väl försöka gå en prommis och sen sova ett par timmar innan det är dags för att tvätta en maskin, duscha och fixa till inför jobb...
O sen har hela den sista lediga dagen gått :S crazy!

Näe..om jag skulle ta och fixa en macka med kalkon och avocado kanske..Till det rött te. Sen svara på sms:et och sen hoppa i säng tror jag minsann.

Låter som en plan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0