Att vänta på något som aldrig kommer..

Det känns lite som att jag gör det idag.
Varje gång dörren öppnas tittar jag upp och tror att det ska vara någon annan än vad det är..
Varje gång jag har fått ett sms har jag trott att det ska vara någon annan, i alla fall de senaste två timmarna.
Börjar bli liiiite tröttsamt faktiskt.

Har sms:at lite med Tomas..idag igen, fan vad kul vi hade igår. Laxar, badkar och körsbär :P Hahah. Jättesammanhängande, jag lovar. Och om någon inte fattar alls behöver ni inte oroa er, det gjorde varken jag eller Tomas igår heller..

Kallt ute.. varje gång någon öppnar dörren håller jag på att frysa ihjäl. Har en bokning och kassaräkning kvar att göra.. Ska väl sätta fart med det snart..Ju mindre man har att göra desto mindre orkar man känns det som.. :S

Jaja åter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0