Baby-joller

Det har jag precis sysslat med i en kvart.
Yes, att väcka Petter innebär en massa gullande.

"Heeeej Pinglan...är du vaken?...Naw är du nannig?...Men stackaren har du sovit för lite.. Aww..vill Pinglan sova mera? Är de mysigt under täcket...Jaså vill du inte? Näe...klart det är synd om dig...mmm men nu måste du gå upp...Jooo klart du vill...De fixar du.. Ajo..upp och hoppa pinglan!"

Bla bla bla :) O så fortsätter det i en kvart innan man hör att han är vid medvetande, Tro mig, jag har gjort det här förr!

Jaja nu ska jag i alla fall trycka i mig frukost och sen slutar minsann jag! Hem och power-nappa i 6 timmar. Härligt Härligt. O så jobbar man 10 timmar inatt. Alla andra tycker det ska bli skönt att få sova en timme längre..Men jag får äran att jobba en timme mer istället. O det mina vänner är ALDRIG fel. Jobb är nice.

Hrm? Eller....? :P

Ha en bra lördag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0