Bra där, grymt där..Grymmersh..

Satt och läste igenom mina sista två inägg under tiden som jag käkade lite frukost här. Faan vad yr jag är. Jaja sån är jag emellanåt, det har nog alla märkt vid det här laget? Annars är det på tiden people!

Yes, sitter hemma vid köksbordet. Precis fetat i mig havregrynsgröt (utan socker!) och en stor smoothie med banan och kiwi! Nam nam. Dags att vara lite nyttig denna veckan känner jag. Blivit alldeles för mycket godis och annan skit på jobb. Såå förutom min och Evas svullo-onsdag och x antal liter vin på fredag så ska jag vara duktig och försöka äta mycke grönt och fullkorn! Heja mig själv :)

Ska resa mig om ett par minuter och tvätta av allt smink, hoppa i lite myskläder och trycka ner mig i soffan med täcke och kuddar. Kolla lite på film och nanna lite. Ska bli så skönt! Sen ska det som sagt tvättas och tränas och drickas glögg.
Imorrn ska jag upp och försöka få lite ordning på torpet innan pappa ska firas.. Hörru? Ska vi fira dig imorrn förresten? Jag tänker göra det i alla fall :) Får man beställa fiskbullar som födelsedagsmiddag? :P

O just ja, ang. mina "Tyck synd om mig"-inlägg i lördags.. Ignorera! Ett fall av kass självkänsla och allmän trötthet som bara blev ännu värre av ett visst besked. Men vi tar det som det kommer :) En sak i taget gott folk..

På tal om något helt annat så hade kanske mamma lite rätt igår..
"Alla andra har ju redan sin åsikt om vad i är.."
Haha. sant...

Nej för fan. Nu ska jag sluta tråka ut er med allmän tråk-info!
Njut av dagen, det tänker jag göra!

image367

Sunny side up!

Kommentarer
Postat av: morsan

Halloj snäckan, mamma har alltid rätt, vet du inte det vid det här laget!! Nu hoppas jag på god träning, det är på tiden vi gör något nyttigt! kramizar och sov gott

2007-10-15 @ 11:20:57
Postat av: Malin

"Tyck synd om mig"-inlägg i lördags.. Ignorera! Ett fall av kass självkänsla och allmän trötthet som bara blev ännu värre av ett visst besked - Men Sandra man måste få ur sig såna känslor också! Man ska inte nedvärdera dom. Tro mig, jag läser psykiatri nu! Hehe ;) puss & kram!

2007-10-16 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0