Bröllop

Vilken helt jäkla underbar dag jag har :) Nog för att mitt humör brukar vara soligt..men just nu. ALLT är helt underbart!
Golven är lagda..
Allt är på sin plats.
Jag har en liten hemlis som jag berättar mer om på fredag eftermiddag.

Jag och världens bästa gumma har druckit champagne och ätit jordgubbar. Fick sällskap av storebror som vägrade båda delarn och tog en bacardi cola istället...Jag piffade till den/dom med lime dock :P Lite fancy ska det vara.

Följde honom ner till tåget. Blev Mcdomat..Och lite mer moviemoments, vi är bra på det där gumman! Kollade även på brudklänningar.. "En sån ska jag ha när jag gifter mig..."
haha :)
Jaja..den dagen..

Nu är jag lite trötter. Ska bädda ner mig i soffan. Väntar ju på ett samtal...

På tal om bröllop.. den HÄR låten vill jag ha på mitt bröllop en vacker dag..

Bilder från dagen:


Kommentarer
Postat av: Dina

Då vet jag ju en som inte kommer på ditt bröllop!! Haha skoja. Jag ska våldgästa det!! ;D

2007-10-04 @ 11:08:02
URL: http://walfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0