Dåligt samvete.

Ni vet när man får dom där sms:en..
"Hej sandra det var längesen"^
ÅH vad jag får kasst samvete då... Jag ligger verkligen inte på Top 10 listan när det gäller att höra av sig just nu..

Låter väl som usla undanflykter.. Men under nattveckan pallar man inte. Då orkar man knappt se sig själv i spegeln emellanåt, man vill sova och äta..möjligen släpa sig in i en dusch (okey jag överdriver, men ni fattar).
Sen är man ledig en vecka..Jahaa..Då ska det städas, tvättas, umgås, handlas hem, fixa alla grejor som man inte har hunnit veckan innan osv.. Jag blir galen!
Mitt i min jobbvecka har jag oftast redan planerat min lediga vecka.. Galet. Allt bara växerpå hög.. O så får man ännu mer dåligt samvete för att man inte hinner med alla, eller för att man vill ha en dag för bara sig själv och faktiskt inte umgås med någon...

Ond cirkel?

Kommentarer
Postat av: Malin

Man behöver tid för sig själv, den ska du ta helt utan något dåligt samvete. Våga säga nej! Haha låter klyschigt, men du fattar ;) Puss o kram på dig!

2007-10-23 @ 18:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0