Det känns helt och hållet overkligt helt enkelt....

Gått igenom en massa med Malin nu ikväll. Det känns helt mongo att dom sticker på fredag. Ingen Sara, ingen Malin. I nästa vecka; Ingen Majsan..
Läskigt..

Har gått igenom lite med schema och lite annat smått och gott. Hoppas verkligen att allt viktigt fastnade. Är så galet trött idag. Förstår inte alls hur jag ska kunna hålla igång till 7 imorgon bitti. Mitt huvud ligger redan och sover.
Intervjun gick bra, frukosten med underbara Gill var mysig...Blev lite skratt åt Pinglan sen och sen lite snack med mina favvotjejer uppe på bokningen.
Var hemma halv tolv... :(. Inte lika kul kan jag tala om. Lyckades dessutom inte sova längre än till 16,15. Småkinkigt...speciellt med tanke på att jag hade vaknat en massa ggr.. Fick mig en fin utskällning av Mackan här för det.. :/ Jaaaa....sömn är viktigt..men vad ska jag göra när hela huvudet bara snurrar av alla grejor på pågår just nu? Helt omöjligt!!

Imorgon måste jag verkligen få sova mina åtta timmar, annars kommer mitt huvud att sprängas i småbitar. Blir tolvtimmarspass på söndag, ledig måndag och sen ett morgonpass på tisdag. Efter det ska jag och Åse iväg på konsert och sen ska jag jobba hela helgen. Hoppla hejsan... Jag är alltså två veckor framåt i tiden nu.. Ugh!

Har en hel massa att göra här inatt också. Fått gjort mycket men har minst lika mycke kvar. Ärligt talat orkar jag verkligen inte..Men ska självklart göra det ändå...
Ska bara få lite käk i mig först. Hungrig och orkeslös!!

Alla ni som får sova...om ni sover varsin halvtimme för mig med..Så kanske jag är lagom pigg sen?
Tack Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0