En snabbis..

Blir en snabb updatering här innan jag måste springa vidare..
Lyckades somna på soffan igår, vaknade till och sen fickjag ett mysigt samtal som gjorde att jag kunde sova gott..
Sov som en prinsessa bland mina nya golv :)

Lyckokänsla när man vaknade och satte ner fötterna på ett nytt ekgolv..Yes :)
Kommer aldrig att vilja lämna denna lägenheten nu! :P haha!

Vaknade sent iaf, underbart med sovmorgon, första på ett par veckor nu. Packa ner all tvätt och sen ner till mamma. Snart klar där nere, måste verkligen springa ner där nu. Sen är det snabbt hem och duscha och sen skutta iväg igen.

Ikväll blir det besök och fika! Nice!
Nu..vidare!

Kram på er och njut av dagen!

Kommentarer
Postat av: Dina

Jag gör ju ingenting om dagarna, så jag kan ses när som helst, det är ju du som jobbar som en galning ..:) Bara hör av dig!
Kram

2007-10-04 @ 16:06:15
URL: http://walfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0