Ett dagis, det är vad det är!

Just nu liknar mitt gym ett dagis. Helt fruktansvärt. Små snorungar som springer runt och dingar sig. Lyfter en hantel där och en annan någon annan stans.. Sprider sakerna överallt.
Får lust att jaga dom med en en bänkpress-stång och klubba dom blodiga..Slå in tänderna och krossa några revben..
Hrm.. Var jag kanske lite grov där? Kanske..men ibland så..Morr!

Jaja MIN träning gick i alla fall bra. Sprang, körde ben rygg och biceps. Gött mos!

Nu ska jag ta en snabb dusch sen springa och handla pepparkakor med Eva och sen dricka glögg.. Nånstans däremellan ska jag dra runt med min tvätt också.. Hjälp vad jag kommer att sova sen!

Just ja...Bilder på mina inköp kommer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0