Ett morgonsamtal...

Haha.. Står på jobb.. Klockan är fem i sju och Tobbe ringer mig. Ber mig ringa och väcka en viss lite morgontrött pingla..

Han: Ja de e Petter (jäääättenannig)
Jag: Heeej...
Han: Heeej snäckan (långt nere i kudden)
Jag: Tobbe undrar om du är vaken..
Han: Visst är jag vaken..
Jag: Så bra...
Han: Hur e läget?
Jag: Jo de e fint, jag slutar nu..
(Tystnad)
Han: Slutar nu? Vad är klockan?
Jag: Klockan är fem i sju Petter...
(Ännu mer tystnad)
Jag: Dog du nu?
Han: Är klockan fem i sju?
Jag: Yes..
Han: Fan vad jag har bråttom då..

Hahaha :) Lille tröttmuppen :)
Förgyllde min morgon i alla fall!


O nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Little darling

sovgott :D

2007-10-13 @ 09:52:46
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0