Ett möte i natten

Barpersonalen och frukosten kommer att mötas i dörren.. Frukosten komma om ca 20 min..baren har inte gått hem än..  Do the math.

Håller på med min nattkörning här.. Kommer ju ingenstans alls! Måste fortfarande fixa klart en konferens också..Underbart! Trött!
Blir en snabb frulle hos mamma och sen hem i säng. Ska bli SÅ skönt! Skulle kunna sova i flera år..Men nejdå..Imorrn måste man sticka iväg tidigare pga tågen dessutom, skoj. Eller inte..

På söndag likadant..Men då ska jag shoppa med mig kaffe och gå in om Petter som jobbar. Kan sitta där en halvtimme o snacka lite skit istället :) Alltid nåt :)

NU börjar dom röra på sig.. De kan iofs inte jag göra förrän Bella kommer...Jaja! Allt löser sig!

Tre timmar kvar av denna natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0