Familjen är bäst!

Haha, vilken kväll vi hade igår.
Har en video inspelad av mig och svägerskan, funderar på att lägga ut den här. Men vi får la se :)

Blev inte så många som jag trodde. Men det räckte, vi hade skoj!
Jag var väl kvällens galning. På underbart gott humör och lyckades få svägerskan vika ner sig totalt av skratt, JAG KAN DANSA!!!
Brorsan laddade ner valser och några polka-låtar som jag sitter och tittat dumt på just nu :P haha
Tack för en super kväll!

Min dammsugare vägrar komma ut och göra sitt jobb, känns som att jag får ordna det. Dock får det bli senare. Ska hoppa in i en dusch nu och sen slänga på mig lite kläder.
Ner till mamma och käka sen bär det av till äldsta brorsan, kalas :) Mysigt så här en söndag!
Ska dra med mig ett snyggt nagellack ner till mamma också..

När jag väl har kommit hem får de bli lite renbäddning, städning och sen en film i soffan. Njuta av lugnet med en kopp te helt själv. Ska bli riktigt nice!

Undrar hur många ljus jag har eldat upp den senaste veckan? Hmm..
Bilder och film (kanske) kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0