Flingad is eller iskuber?

Det är ju också ett val man tvingas göra ibland..
Iskuber blev det för mig inatt, med apelsinjuice ;) Ja, inte tvärtom..Det är faktiskt mest is i glaset just nu!
Ola's grönsaksbuljong koker som fan :) Tror det är en bra sak..klar om en timme och nitton minuter. Bra maskin de dära :)

HA! Vet ni vad? Kopiatorn samarbetar med mig inatt också. Helt otroligt! I'm good.. Fast det visste vi kanske redan?! :P
Isch..stackars diskarna är fortfarande kvar.. Kul..hm? Inte avundsjuk alls faktiskt, långa dagar!

Näe..Dags att tömma en lokal..Sen är jag i stort sett klar med sånt plock. Bara receptionsjobb kvar.. Inatt är jag diskplockare, receptionist och kock ;) Bara en sån sak...

Blubb blubb!

image293
Bjuder på en sån här goding så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0