Före & Efter

Mitt kära badrum innan makeover:


 Lite småkul var det väl absolut...Men...

Nu:

image338

image339

Jo, jag är Nöjd!

Jag och Eva har satt hastighetsrekord...Man skulle kunna tro att vi tävlade mot klockan. Grabbarna stack, gav oss en och en halv timme...40 minuter säger jag bara. Säng i massa delar utspridda i hela hemmet, tvbänk, tv, (båda väger as!), byrå, palm, lampor, soffa, marmor(!)bord....
I rest my case..Kvinnor kan :)
In your face grabben....han lär lite lätt överlägsen när han sa "Är där nåt som är för tugnt får väl vi ta det när vi kommer tillbaka..."
Ha!


Kommentarer
Postat av: Malin

Va duktig du har varit! :D Skitfint blev det, mycket fräschare än det andra - trots att det var ganska humoristiskt!

2007-10-04 @ 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0