FÖRLÅT grannarna!

Helvete vilket megaoväsen här är hos mig just nu.

Sitter i köket och bloggar..Med kaffemuggen i högsta hugg...Medan två grabbs lägger golv. Kan säga att det inte är en tyst syssla dom håller på med. Shit...så förlåt grannarna! Som tur är ska dom visst bli klara idag. Bara en sån sak!

Sen är det inte mycke kvar. Underbart. Taken och sen färg i vardagsrummet...Färdigt :)
Badrummet blev skitbra, är riktigt nöjd. Bilder kommer senare idag, just nu kommer jag inte åt kabeln till telefonen så jag kan inte föra över före och efter bilderna än.
Är iaf vitt..med rosa och grått på handdukar, badrumsmatta och duschdraperi, blev jäkligt fräscht! :)


Var ju iväg med mamms igår. "Vi tar IKEA och dom små lätta grejorna först så kan vi gå i lugn och ro på väla sen"
Jo tjena.
Ut från IKEA med en sån fet blå påse fullproppad.. Bland annat med kaffemuggar (jättelätt) och brevid två paketer med kartonger (såna svarta med lock) otroligt smidigt att "gå i lugn och ro med" på väla.. :P

Jaja, fick med mig följande:
Kaffemuggar
Vitlökspress
Handdukshållare & knoppar
Tekoppar (två jättestora svart och röda)
Diskborste
Insatser till mina garderober (har ju inga hyllor)
4 lådor att ha grejor i i klädkammaren
Badrumsmatta
Duschdraperi

Tror inte att jag glömde nåt nu :P Blev lite mer än vad jag trodde..Men men :)
En lunch på det sen var jag nöjd.

På kvällen kom båda päronen hit.. Jäkla donande i denna lägenheten. Sätta upp grejorna i badrummet, fixa klädkammaren, flytta alla möbler. Ni ser ju på bilden under att allt hamnade i sovrummet. Med andra ord, vem behöver en tvåa? :P haha!
Dock har jag typ en halvtimme på mig sen att flytta alla grejorna från sovrum till vardsgrum (när grabbarna är på lunch). Jag trodde ju dock att det skulle ta längre tid än så..Men ooookey :P

Löser sig :) Jag och Eva är ju kvinnor som kan ;)

Nu mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0