Fröken Livsnjutare

Jag är verkligen det! :)
Gick på stan med två latte i händerna och njöt i solen med jättehalsduken och min fiiina röda jacka. Underbart. Det är då man inser att jag lever precis som jag vill...
Jag har aldrig varit typen som vill jobba 7-16 och vara ledig när precis alla andra är det..
Jag gillar att ha det så här... Även om jag börjar jobba dagpass i framtiden kommer jag ändå att vara ledig på lite skumma tider när inte så många andra är det..
Flumma runt på stan och besöka folk på jobb.. Ge sig ner på gymet lite när som. Gå upp sent om man vill.. vara uppe till 2 på natten utan att det stör sömnen nåt vidare..

Jo jag trivs.
Gör inte saken sämre att komma upp till en solfylld lägenhet som jag bara älskar.. Ibland är man bara kär i livet!

Var nere på stan som sagt.. Köpte varsin latte till mig och mamma och satt uppe på hennes jobb och snackade lite skit.. Kollade resor och tog skumma foto, vet dock inte om jag vågar visa dom här.. Risken finns väl att nån tar illa upp och börjar kinka..
Vandrade hemåt på lätta fötter..sprang inom OJ! där resten av stan tydligen också handlar så här dags på en fredag? Vad var det jag skrev om att vara ledig när ingen annan är det? :/

Är hemma nu, ska hoppa in i duschen sen är det dags för lite käk. Blir rester från igår och det funkar skitbra :)
Sen ska de börjas fixa..Blir ju inte skjortklänningen idag, är alldeles för kallt, så nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska ha på mig..Tips från någon?

Hoppas alla har en lika bra dag som jag :)

Kommentarer
Postat av: Eva

du vet om att du har två garderober gumman. Min och din!

2007-10-19 @ 14:05:15
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: Tobbe

För kallt!!!
Fixa nägon som värmer dig..

2007-10-19 @ 15:31:16
Postat av: Malin

Ja visst är det underbart dagar som igår, när solen lyser på en redan på morgonen! Och då gör det faktiskt inte så mycket att det är kallt, för det är supermysigt att va ute med tjock jacka och halsduk på sig! :D

2007-10-20 @ 12:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0