Gnällig..

Lite så känner jag mig idag.. Japp det är totalt självförvållat, så slipper någon annan säga det...Pappa...!

Är såååå trött! Hjälper inte att jag har nada att göra på jobb.. Står här och stirrar ut i tomma intet, gjort alla smågrejor jag kan komma på som kan hjälpa i veckan.. Klippt ut koder och sånt tjafs som man inte har tid med annars.. Snackat skit med Åse.. Ser fram emot nästa runda! Vi hade ju en del att prata om..haha!

Kände mig rätt OK när jag vaknade i förmiddags.. Trött som sagt men ändå ok. Tills jag hade tryckt i mig frukost..fy faaaan :( DÄr fick man för alla shottarna. Grattis. Jaja, kan Malin så kan jag!
In i duschen och fick springa runt lite för att hinna, sen ner till jobb..
Väl här är det galet segt och jag vill mest hem och sova..

Har ju en del att fundera över dessutom..
Trodde jag skulle få kaffe-sällskap idag.. Men verkar inte riktigt så.
O inga svar på sms heller..Oväntat.. Men jag ska inte gå i taket, inte denna gången..

Suck. Kan inte denna kvällen bara ta slut så jag kan krypa hem till min säng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0