Goda egenskaper...

Att umgås med vänner och familj är verkligen en egokick ibland :)
Tar fram alla mina goda sidor (det finns faktiskt en hel del ;))

Lagat mat, umgåtts, tittat på Top Gear och Rattaouille... Stavas det så? haha :P
Jaja den var söt i alla fall :)

Hunnit prata med jobb också. Blev mest trött om jag ska vara ärlig. Det är tydligen sååå mycket svårare än vad det behöver vara. Jaja, wait and see...

Hann diska medan jag snackade med Patric. Så nu slipper jag komma upp till ett katastrof kök imorgon. Skönt! Funderade på att ta ett glas vin och varva ner framför datorn..men nej. Imorgon ska jag vakna utan huvudvärk :P Imorgon smäller det ju i Lund :) Wonderbar! Ska träfa Åse kl 17 utanför Grand :) Sen får vi la se var man tar vägen :)

Näe.. nu har jag läst igenom alla favoritbloggar och snackat lite skit på msn.. faktiskt kikat in på Facebook också. Har redan börjat tröttna, haha!
Så...ska snart hoppa i säng är det tänkt..Väntar ett samtal först bara. ;)

Så här rolig har jag varit idag:

image383
Spexar-Sandra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0