Halvtid..

Ja det är det nästan nu.
Jag tänker inte klaga...men ett litet instick blir de..Herrejävlar i hela helvetet vad mongolidtrött jag är!!!!!

Så.

Kom hem i morse och hoppade snabbt in i duschen, passade på att föna håret också. Allt för att slippa engagera mig allt för mycke när jag vaknade. Fick sova i ca 5-6 timmar. Vaknade totalt väck när klockan ringde och ville bara somna om. Men nej. Upp och platta hår, sminka, laga mat och fixa lite kläder. (Tack mig själv för att jag reda hade strukit en skjorta igår!)
Ner på stan och mötte upp mamma, inhandlade lite foundation och puder (var jääävligt slut i sminkväskan). Ner till tåget som givetvis var en halvtimme försenat (när annars liksom??).
Mötte Anders och fick trevligt sällskap under redan i alla fall, alltid något!

In på jobb...gaaalet mycket folk och massa incheck kvar. Urk. Har sprungit rundor som en idiot..Dessutom kaosar kopiatorn, så trycka interntidningen blir det inget med. Attans, eller inte.

Fick besök av min alldeles egna energikick innan.
In kommer han och kramas massor.. Allt för att få mig att le...
:) Tack! Ibland vet jag verkligen inte vad jag skulle göra utan dig!

Borde börja jobba på lite mer nu men restaurangen har inte stängt än.. Ugh..
Vill bara bli klar och sen gå hem...handla mat och sova.
Ner på stan o köpa present.. Äta med Eva..
Jobba..
Hem och sovaa...Upp och fira storebror..iväg och jobba..
Hem och sova.. åka skittidigt till Lund..Inom Petter...till jobb..
Jobba 12 timmar.. SLUTA!

Kul schema framför mig känner jag. Kan det inte bara bli måndag morgon? Typ nu?!

Natti..

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hur var det jobbar inte du tisadag morgon!

2007-10-26 @ 03:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0