Hjärndöd.

Lite så känner jag mig just nu.
Har varit otroligt mycke denna veckan. Med tanke på att jag har en "ledig" vecka. Målat badrum, flyttat möbler fram och tillbaka tusen ggr, Ordnat klädkammaren, tvättat, varit hos syster, träffat Eva, Dessi, Bror och syster, Peter, mamma, pappa, Mariann & Andy, tränat, varit nere på jobb och x antal liter kaffe.

Sov sådär inatt efter allt kaffe. Var med andra ord skittrött när jag hoppade upp i morse och skulle åka ner till jobb. Jaja.. Blev kaffe där med..haha överraskning?
Nej.
Trevligt möte iaf. Blev en hel del sagt.

Hem och käkade hos Eva..Upp och slängde mig på soffan lite snabbt. Ner på stan och träffade Dessi, kaffe latte på waynes. Upp på söder igen, två flaskor vin på systemet DÄR DOM INTE KOLLADE LEG! Vafan?????  Har känt mig gammal hela dagen idag, det där hjäpte inte!
Upp och på med träningskläder...Ner och gymmade.
Nu är jag hemma och har tryckt i mig lite mat...

Ska in i duschen i pausen till Idol.. Sen blir de bara soffan hela kvällen
Helt otroligt trött.
O enligt rykten blir nästa vecka på jobb för jävlig..Gah!!

Jaja..
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Haha, du är INTE gammal sandra. Trots att du är faster... Och att dom inte kollar leg... :P

2007-10-05 @ 21:14:15
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0