I was made for you..

Låten som jag visar ett par inlägg längre ner är riktigt mysigt! Ju mer man lyssnar på den, desto bättre blir den!

Okey..Jag viker ner mig idag. Fy fan vad trött jag är!
Visst hjälper det lite att det var sista natten någonsin.. (Fast får nog vara beredd på att rycka in nån gång) men ändå. Ni som har läst den sista veckan vet hur mycket jag har jobbat, det blev 78 timmar, mest nattetid. Kanske inte så konstigt att det känns som att hela kroppen vägrar släpa sig runt idag?
Har i alla fall precis varit nere o satt igång två maskiner tvätt. Ska ta mig ut i köket och göra lite köttfärsås av köttet som har tinat i kylen.. Kan ju vara bra att ha?!

Blir nog inte mycket gjort idag.. Tvätten och disken..Röja upp lite kanske. Men det är max för vad jag pallar. Upp halv sex imorgon. Foffo kör..alltid nåt! Ska ta med mig en massa strukna skjortor och hänga i skåpet, så slipper jag bry mig sen!

Har ju lite telefonjour på jobb idag. Petter jobbar, första gången på länge, dessutom rätt mycket själv. Antar att jag lär få ett par galna samtal :)

Fan nu står det still här..Uppdatering får komma lite senare helt enkelt!

"Maybe you were right
But baby I was lonley
I don't wanna fight
I'm tired of being sorry"



Tyckte att jag lyckades fånga det fina med hösten rätt bra en söndagsmorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0