Igloo-bostaden..

Jag bor i en igloo! Fy faaan vad kallt här är!
Sitter med is mellan tårna och gåshud :(

Sovit, haft mysstund och sitter nu med en stor mugg kaffe (med mörk choklad smak) i soffan.
Har tryckt i mig mackor, avocado och banan...Fick bli min middag. Jaja, nyttig sådan i alla fall! Minus det här kaffet då kanske..

ÅH! Måste gå om en kvart. Inte alls på humör just nu. Men men.. Man måste väl. Efter inatt är det mindre än halva kvar.
Nacken är en pina..Vi konstaterade nu ikväll att hela min kropp är stel. Spänner ner i benen..Klämmer man på mina lår..ni vet typ masserar...fy faaan vad ont det gör :(
Vet faktiskt inte vad jag ska göra.. Måste hitta på något? Får väl bli en massage..men en kommer inte att räcka..Och pengafrågan dyker upp igen ja.
Hm..

Jaja, allt löser sig.

Nej..Nu måste jag väl sätta fart. Slipper iaf stryka en skorta idag, har en på jobb.
Ha en bra kväll och natt gott folk!

Usch vad jag saknar ett riktigt liv.. :(

image361

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0