Inga piller på tekalaset

Kvällens garv har lätt varit Leif GW Persson.
Jag kan erkänna att han aldrig har varit någon favorit hos mig. Han är duktig, definitivt. Men mja, vi har inte klickat liksom. Men ikväll..på Boston Tea Party (som för övrigt är ett av de roligaste programmen jag har sett) var han grym!

"Jahaa så du  är psykiater?"
"Nej jag är psykolog"
"Jaha, så du får inte ens skriva ut piller"

Haha, vem hade kunnat ana att Leffe skulle vara kul?

Haft en jättemysig kväll med gumman två trappor ner. Druckit glögg, ätit pepparkakor, druckit pepsi, ätit popcorn. O gosat ner oss i soffan med massa tända ljus framför CSI och som sagt Boston Tea Party. Mys så här en måndag! Synd att man inte alltid är ledig måndagskvällar!

Just ja, vi har träffat Patrik också..
"Känner inte vi honom?"
Haha, lyckades gå rakt förbi varandra vid övergångsstället...Men sen blev det kramar :)
Ja..Har sagt det förr och jag säger det igen: SJUKT snygg. :P

Nu ska jag snart bädda ner mig i myssängen :) Ska klicka lite foto på dagens inköp först bara :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har fortfarande hjärtklappningar!!! PATRIK! VILKEN DAG SOM HELST I VECKAN!!!!!!

2007-10-17 @ 00:57:32
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0