Irriterande

Annars brukar det gå så bra. Man slocknar när man lägger sig på soffan..men nu när man måste sova ett par timmar? Nix. Inte en chans.
Lyckades nog sova en halvtimme och nu är jag klarvaken.
Sk adessutom tvätta ett par maskiner om en halvtimme..så sova mer kan jag inte.
Jaja..Ska nog lyckas hålla mig vaken inatt med :)

Var ju och handlade innan. Kom hem med massa nyttigheter.
Loka (hallon och grape), Tropisk juice, bananer, avocado, cocktailtomater, fullkornsbröd och minimorötter bland annat. Kom att tänka på att detta faktiskt finns i min korg i stort sett alltid. Jag är nog rätt duktig på att äta nyttigt i alla fall:)
Sitter dock och knaprar chips från helgen nu. Blä. Har blivit lite vääl mycke sådant i helgen. Men det blir väl så när det är fest antar jag.

Funderar på att göra mig en smoothie nu innan tvätten.
Sen ikväll är det soppa hos mamma..och kaffe! Massa kaffe har jag en känsla av att jag kommer att behöva.

Yes Yes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0