Isbits-klirr om händerna

Nu är det dags igen. Det är den tiden på året då mina händer bestämmer sig för att förvandlas till isbitar och inte tina upp på flera månader.
Det är SKITKALLT ute!

Grabbarna innan snackade om 2 grader..Kan nog stämma för det ser lite frostigt ut på bilen som står utanför dörrarna. BRR! O dumma jag som tog på mig mina rosa skor..Med andra ord kunde jag inte ta min röda jacka...så svart tunn jacka är det som gäller idag. Dumt. Dagens I landsproblem..verkligen! Tur man inte ska gå så långt!

Ska lägga av lite tidningar och tömma en papperskorg här..Sen ska jag käka lite frulle och dricka te.. Sen kommer Maaalin :)
Nice!

Ha en bra dag!!

DSC00571.JPG
Den jackan hade ju jag velat ha nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0