It's time!

God förmiddag folket!

Vilket underbart väder! Mys att vakna av att solen strålar in i sovrummet! Dock vaknade jag med bultande hjärta och undrade lite var jag var. Yes, mardrömsdags igen.
Skumt.
Drömde att nån dåre hade satt oss på massa båtar mitt ute i sundet. Iskallt och isflak på vattnet. Sen började idioten avrätta en efter en. Helt galet. Jag och Eva satt med ett gäng från mitt gym. Satt typ i en klunga för att inte frysa ihjäl. Han idioten började skjuta vilt omkring sig och nästa gång vi kollade upp var tre av killarna sjutna i huvudet. Härligt...
Dom som hoppade och försökte simma i land frös ihjäl efter ett par minuter. Härlig dröm..Hm?

Nu ska jag i alla fall sätta lite fart. Har precis käkat lite och druckit vanilj te :) Mums!
Har öppnat för att vädra lite och ska börja med att hänga in tvätten nu!

Är det varmt ute eller ser det bara varmt ut?

Jaja prommis sen oavsett :)

Ha en sköön dag!

Kommentarer
Postat av: Eva

det e faktiskt ganska varmt... tror jag...

2007-10-08 @ 11:30:30
Postat av: Malin

Fy vilken dröm!! Häromnatten drömde jag att det höll på att växa fram en ny tå på min ena fot, och när den var färdigvuxen skulle lilltån trilla av! Så den var helt "död" nu, typ jag kunde inte röra den o hade ingen känsel i den. Haha! ÖÖÖH va äckligt det var, haha. Skumt att man kan drömma så konstiga saker! :P

2007-10-08 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0