It's what you do to me...

God morgon!
Så mysigt det är...sitter här med myskläder i ett vardsgsrum fyllt av sol. Ska snart koka min gröt och fixa en smoothie med björnbär, yummie!

Gårdagen blev lite annorlunda än planerat.
Tränade..sprang en halvmil vilket har resulterat i galet stela vader idag.. hm..Får väl ge mig ut på prommis sen och försöka tänja ut dom lite.
I alla fall...hem och tog en snabb dusch, Eva kom upp och vi tog ett glas vitt under tiden som jag plattade till mitt hår. Ner på stan och käkade på ChinaTown. Lite lagom sådär med med biff och bambuskott och en ½ flaska rött..
Bort på OZ som var kvällens huvudattraktion :P haha. Dessert och massa skratt..
"Tjeeena brulékvinnan" är det första man får höra när man kommer innanför dörren :P haha..

Hem till Eva och väntade in Nicco. Ett glas vitt till, chips och senaste BECK filmen. We like.
Höll dock på att somna där en sväng, blev liite senare än tänkt. Men sen kom Persbrandt igång och vi (iaf jag och Eva) var sålda :P

Hem och nannade kudden..Sitter här med lite huvudvärk faktiskt. Kan bero på blandningen av viner men även galet spända käkar...vet faktiskt inte varför heller.. Kanske jobb som spökar? Eller så är det något annat som jag inte har en aning om än. Jaja, Brukar släppa efter en promenad.

Ska hitta nåt gott att laga till ikväll också.. Och städa av lite snabbt här hemma. Blir en dammsugning och dammtorkning bara..
O så måste jag fixa disken.. Blö :(

Jaja, Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0