"Jag är ute och promenerar i sandaler"

Lillvännen.
Fick ett jätteoväntat samtal precis. Var hur länge sen som helst som han ringde mig på jobb..?
Men jättetack i alla fall! Det behövdes ikväll! Du känner mig verkligen skrämmande bra!

Här är så mycket folk ikväll, surr precis överallt. Men visst, jag tycker om folk.. O dom är säkert trevliga, det är nog bara jag som är trött och kinkig idag. Blev i alla fall på lite bättre humör efter det samtalet..25 minuter.. Längesen som sagt!

Mina kära kollegor gör sitt bästa för att muntra upp idag, eller framförallt pigga upp. Blir dock inte mer kaffe för min del. Jaja, dom är bäst i alla fall! 7 timmar kvar nu.. Varför fick jag jobba natten där vi ställer tillbaka klockan? Why?? De fixar sig det med antar jag..ska dock börja sätta lite fart nu så det händer något här.. Har visserligen sprungit en massa redan, men ja...u know!

Sov så gott ni som kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0