Jag ringer dig..

Eller kanske inte?
Det där samtalet som jag har väntat på hela veckan har inte kommit. I min värld ringer man när man säger att man ska ringa.. Så svårt kan det väl ändå inte vara?
För att jag ska kunna planera något kan man ju tycka att ett samtal hade varit på sin plats.
Jag säger som jag sa i morse.. Ibland känner jag för att spy på hela grejen!

Nog gnällt.

Har sovit...sitter nu i köket och kinkar lite över att Photoshop-versionen jag laddade ner inte fungerade. Har tryckt i mig en delikat pytt-i-panna med lite Loka hallon och grape. Nu en smoothie...receptet finns här nere någonstans.
Gott äré i alla fall :)

Ska strax hoppa in i duschen och trixa lite.. Därefter blir det kaffe i stora lass och hårplattning. Första gången på en vecka som jag orkar engagera mig.
Har insett att jag vill ha en riktigt, ordentlig kamera.. Har börjat fota mer och mer och det hade varit kul att kunna göra det "ordentligt".
Har ni en aning om vad en digital systemkamera kostar? Fy fan :( Den dagen jag har ut över 20 papp i månaden kanske.. Dvs aldrig..Eller om man blir hotellchef nånstans en vacker dag...

Jeje..
Nej..in i duschen ska man iaf!

Ha en trevlig fredag!
image364
Äter ni er gröt om dagarna?? :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Hey vem vill inte ha en bra kamera? =)

Jobbar du också som nattpoiter? *smygläste lite i din blogg* Själv känns det helt mysko att just ha jobbat sista natten. *s*

Ha det bra Mvh Clara

2007-10-12 @ 19:32:31
URL: http://diabetikern.blogg.se
Postat av: BIG-B

Vad ska du med en systemkamera till? eehhhh.

2007-10-13 @ 09:54:05
Postat av: BIG B

Vad ska du med en systemkamera till? eehhhh.

2007-10-13 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0