"Jag ska fan inte ha nån tjock fru"

Haha, sitter här och skrattar lite för mig själv.
Mika´s "Big girl, you are beautiful" har fastnat och går på repeat i huvudet.. Kom att tänka på en viss kommentar tidigare ikväll.. Var nåt om graviditeter...
Då kom kommentaren som står i rubriken..Näe..de e klart. Liiite svårt att undvika lite övervikt när man är gravid dock..Haha :P Knäppboll!

Jag har varit jätteduktig inatt..Käkat tre passionsfrukter och tre kiwi's. O nu dricker jag Ramlösa Citrus. Mums. Inget toblerone eller annat skit här inte :P Bara mina läkerol..tror min kropp börjar vänja sig vid att jag käkar en ask på en natt numera.. Jaja :D

Än så länge håller jag mig vaken dessutom :) Haha Nej men det går bra inatt, har jobbat undan det mesta, nice! Snart kommer frukosten..och då ska jag springa lite mer. Sen har mindann tredje natten gått också.

Just ja..Ni såg ju bilden på halsdukar och mössor? Det svarta kom idag. Helt UNDERBAR halsduk, sån jättestor som man kan ha som extratröja ;) Mysigt under den röda jackan när det bli ännu kallare.. Kan ha den ovanpå den lila kappan också...mm :)
Mössan har jag inte provat än men det kommer..

Näe..vad säger vi? Ett ryck till kanske?

Yes.

Kommentarer
Postat av: Dove with Gun

Då gör man inte tjejen gravid. Hur svårt är det?

2007-10-11 @ 04:46:00
URL: http://www.dovewithgun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0