Jag vet precis hur hon känner sig..

Alla ni som kollar/kollade på DH ikväll... Ni vet vad jag snackar om.
O jag vet vad Susan snackar om.
Det kunde likagärna ha varit jag för tillfället.

Jaja. Vad ska jag säga?

Har haft en jättemysig dag i alla fall! Är skönt att inte vara hemma ibland...Bara sitta ute i Påarp och softa.. I like.
Dock är det mysigt att vara hemma nu.
Håller dock på att få spel på mitt trådlösa nätverk. Det har verkligen bestämt sig för att inte fungera idag. Isch.
Men men, har ju massa tvätt som ligger utsprdd över hela golvet som ska vikas och stoppas in.
Blir dock bara en påse..Pallar inte den andra. Kan ta det imorgon efter frukost.

Vaknade så mysigt i morse... Med ett leende liksom..

Yes yes..Som det kan bli.

In med tvätten och sen på med myskläder tror jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0