Kyla, trötthet, smärta och....

Ja vad kan man mer räkna upp? Tror inte det är så mycket mer som är fel. Men just dom tre sakerna känns sådär just nu.
Det är riktigt svinkallt ute.
Idag var jag i alla fall smart nog att dra på mig både halsduk, röd underbar jacka och tunna vantar. Skönt! Halsduken behövs för nacken också. Fick trycka i mig två panodil idag..Jag som verkligen har börjat dissa värktabletter. Men när de strålar från nacken så att hela huvudet börjar ila..då får man göra nåt. Ska man dessutom jobba gäller det att va någerlunda på alerten..Med andra ord, svälj ett par panodil och se glad ut.

Trött är jag också, så så himla mycke på alerten är jag väl inte. Sovit har jag..Men vaknat massa gånger av någon anledning. Skitjobbigt :(. Börjar kännas att det är fler timmar mörker nu..
Tack och lov har jag en rätt så lugn natt framför mig..Igen. Det tackar vi Annelie för som har förbrett i stort sett allt. Bara lite småsaker som jag måste fixa under natten. Puh!

Imorgon ska jag minsann leka med Babe! Ska bli mysigt att träffas och käka o snacka lite skit. Dricka kaffe är ju en av mina planer också ;) haha! Känns som att vi bara har träffats i raketfart de sista veckorna. Gått och handlat eller gjort nåt annat nyttigt och sen har de fått va bra med det..Ingen tid över :(

Jag är fortfarande sugen på party med Petter på lördag..Men njet. Jag jobbar..och som det ser ut nu är det verkligen kört på alla fronter att någon ska rycka in för mig. Vi har inte ens någon som täcker upp på kvällspassen så.. :/

Jaja...¨
Sov gott alla som kan!

Kommentarer
Postat av: Eva

LÄS MIN BLOGG! PUSS

2007-10-10 @ 00:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0