Lite smått orkeslös

Det är nog så man bäst beskriver mig just nu.

Kanske inte såå konstigt iofs. O imorgon lär det bli ännu värre.
Hemma vid åtta..Ska försöka sova PRONTO då.. Måste upp vid tre, ska ju ut till storebror och gratulera och sånt trevligt. Käka lite och mysa..Sen måste jag bege mig till jobb igen.
Här kommer det att vara fullt upp har jag en känsla av, det är ju lönehelg plus att vi har dans i huset till 02. Yeah.

Måste med andra ord röja ur lokalerna idag. Kommer inte att hinna mycket mer än att stå i repan imorgon!

Hjälp vad tiden rusar dock. Måste komma igång här men det sitter massa folk i lobbyn = jag kan inte gå någonstans.
Om tre timmar ska jag ringa och väcka Petter. Jepp vi kör med väckningsservice igen. Kan behövas då jag inte tror att Tobbe jättegärna jobbar till kl 14 imorgon :P Lille Pinglan är usel på att gå upp och komma i tid, det är bara att konstarera! :P Jaja jag ställer upp som väckarklocka. As always!
Å andra sidan ställer han upp när jag behöver något.. Så go innan "Snäckan..du börjar se trött ut.. Du vet att du kan säga till om du behöver hjälp med något va?"

Jag vet... O det är SÅ skönt att veta!

Såja..nu börjar ryggen krångla dessutom. Så trevligt, eller inte. Min säääääng!!!

Jaja, Hoppas att alla har haft en trevlig fredag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0