Ljuvligt!

Sitter fortfarande i mitt kök och knappar på datorn, har hunnit prata lite med Eva, Linda, Andy och nu Sandra och Dessi. Sms:at med brorsan, snackat lite med mamma och Fiffi :P (foffo) haha!

Sitter och spanar genom dörröppningen här.. Helt underbar utsikt. Yes, jag pratar om mitt nya golv och inte om praktikanten som lägger det :P
Hjälp vad snyggt det kommer att bli! Helt ny lägenhet. Ska försöka knäppa en bild och lägga upp strax. Vill dock inte ha killen med på bilden så får vänta lite tills han har försvunnit ur sikt :P

Undan går det också kan jag informera om. Inom en timme är det nog dags för mig att börja flytta runt lite möbler. Bara en sån sak! Kommer att vandra runt med ett leende hela kvällen sen :) Helt underbart att dom blir klara idag dessutom, innebär att jag faktiskt får sovmorgon imorrn. Ska tvätta elva..men tills dess så :)

Så här länge har jag nog aldrig varit i mitt kök i streck.. Skulle vara för två veckor sen när jag och barnen bakade kanske..
På tal om, här är lite bilder från den dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0