Luftrenare och "tyck synd om mig"-middag

Här stinker pepparmints-spray överallt...usch! Så går de när gästerna har druckit liiiite mycke..
Åt en fin middag innan. Valhronachoklad och godis.. Hm tyck synd om mig som sagt :P

Blivit utskälld av Fredrik...lite på skämt och lite på allvar. Han har rätt dessutom. Men det har jag ju vetat ett tag..
Tobbe och tidningskillen har gjort sitt bästa för att få mig att skratta..Tobbes sista påhitt var att få Snygg Erik att be mig komma till hans rum om 20 min :P haha Okeeeeyrå ;)

O Andra Tobbe... o Mackan.. De två mest underbara som finns!
"Asså vi tycker ju att du ska stanna på natten..."
"Haha..varför?"
"Vi får träffa dig mycke mer då..."

Älskade Änglar! :)

Fått prata massor med Gill..Saknat henne nåt enormt över sommaren och hösten när hon inte har varit här.. Men nu är hon tillbaka ;) O jag får följa henne hem om nätterna..via telefon alltså.. Liite svårt att härifrån nämligen ;) Ska bli mysigt att äta en frukost i veckan och snacka ännu mer skit :) Framförallt om män i allmänhet ;) haha Utom våra grabbar såklart :P

Planerna för veckan börjar ta form nu också. Hör av er om ni vill boka tid.
Pappa fyller år på tisdag
Date med Eva på onsdag (GUMMAN! Vi måste kolla fotbollen!)
Middag med Tobbe på tosdag
Utgång i Lund på fredag..

Jo men ojdå.. :P

O så en kanelsnäcka till frukost.. FAN vad jag är onyttig denna veckan!!!

Kommentarer
Postat av: maggan

HAR SNYGGERIK VARIT DÄR!??!?!? :O

2007-10-14 @ 10:40:13
Postat av: Hjälp, tack!! =)

Du, vill du informera mig om hur man lägger in en film i bloggen, om man har filmen på datorn?
Och hur länkar man till en annan hemsida, eller tex ett blogginlägg?? Puss

2007-10-14 @ 11:28:13
URL: http://walfridsson.blogg.se
Postat av: Eva

And it's always yoooou and meeee! Fuck va jag saknar våra moviemoments och våra vindrickakvällar :( Men på onsdag e de du o jag gummsidums!

2007-10-14 @ 12:36:15
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0