Men ÅHHHH!

Den kommentaren har jag fällt X antal ggr inatt.
Vafan! Nu börjar till och med jag tycka att vi är galet töntiga...

3 och en halv timme kvar dårå. Vad jag ska göra under den tiden är ännu okänt..förslag någon? Mer än att störa ihjäl mig då alltså...? Fast på ett rätt roligt sätt. :) Eh... Hahaha.

Var ju nästan klar med allt när Petter kom hit. Vi är roliga vi... Ibland är vi verkligen som två fyraåringar..yrade runt och skulle hitta gömställe till..hm oj.. det var ju hemligt...men kaffet :P
Stod o kollade på massa mail och ärtsoppa och skrattade, pratade om den kommande helgen och skrattade. Pratade om Svenska Möten och skrattade.
Tittade på klockan och insåg att den var halv två.. O så fick Petter gå hem :P
Mycke schema ja..Öh? Vi är kassa!

Halv fyra..Jahaa.. Snart kommer frukosten. Ska sortera listor och bunta tidningar. Det är ungefär en kvarts jobb. Kan spara det en timme till med andra ord...Ugh.. Är såååå trött. Nanna kudde känns som ett lockande alternativ..Men neej inte än på ett par timmar!

blubb blubb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0