Mitt eviga bollplank..

Jahaja, då har snart halva natten gått..Och jag har inte fått gjort ett dugg.. Massor med folk med andra ord.
Men det är bara kul..

Gjorde en Nicco innan ikväll och retade upp mig nåt grymt innan nåt ens hade hänt..Lite sådär i förskott. Haha.. Så var lagom less och irriterad.. Kom ner på Knutpunkten och sprang nästan rakt på den absolut sista människan i världen som jag ville träffa.
Underbart.

Sprang givetvis direkt till samma person som jag alltid springer till när det är något...Petter. Behövde inte ens säga nåt utan fick en jättekram direkt. Med vissa klagomål på att min jacka var lika kall som isbitar...Jaja :P
Fick en kram av Snygg-Erik i farten och fick sen springa till jobb.

Här har det varit fullt upp för alla.. Baren har som sagt varit proppad..Fredagskvällar! Fick en kaffe i farten av Mackan, har inte ens sett honom förrän nu. Hängt lite med grabbarna i köket..Nästa fredag gott folk :) Tror jag får fixa boende i Lund då..Hum.. Lär ju inte komma hem i alla fall! :D

Borde väl egentligen jobba nu..men kommer inte långt så länge här är folk överallt... Jaja..Kan ju försöka fixa en del i alla fall..

Hoppas alla andra sover gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0