Mys, skratt, bakfylla och "praktikant"

Oj..händelserikt!

Fick ett samtal när jag precis hade kommit ut ur duschen.. "Hej, jag kommer till dig nu"
Blev jätteglad då min dröm om honom inte alls var trevlig idag.. SLängde mig om halsen och kramade länge! Mys!

Har skrattat massor nu på kvällen, lite i tele med mamma, massor i tele med Eva och sen lite med Petter.. Är visst en väldigt glad tjej idag. Folk tittade liiiite småkonstigt på mig när jag vinglade ner till tåget och skrattade så att tårarna rann :P Den bjuder jag på!

MAGGAN förresten: Nej Snygg-erik var inte här..inte DEN snygg-erik iaf.. Min egna snyggerik som jag pratar om.. Oj... skriv snygg-erik en gång till i samma mening vettja :P Haha..

Folk är bakfulla idag.. Överallt. Haha. Jaja, er huvudvärk. Fast jag har också huvudvärk.. Fan va jobbigt :( Dock är jag inte bakfull!

Jag har "Praktikant" idag :) Funny! Fast Bella är allt annat än praktikant egentligen! Ska säkert bli skitbra!! :)

Imorrn är det tvätt, träning och glöggkväll som gäller! Nice!

Nu ska sandra jobba litta :)
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: maggan

puuuh! fick andnöd där ett tag! om snygg-erik dyker upp får du lova mig ett signerat idolkort! ;)

2007-10-15 @ 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0