Nack-del?

Det är definitivt en nackdel att ha ont i nacken.
Så jävla störigt om inget annat!

Som tur är har det varit vääldigt lite att göra inatt. Både på gott och ont antar jag men inatt är det faktiskt mest skönt! Hann ju som sagt inte sova så spec mycke innan jag skulle hit.
Väl här är väl allt i stort sett som vanligt. Fick världens jättekram av Johan. "Åhhh du luktar sån nyduschad...med schampoo o allt!!"
No shit vännen :P

Mamma! Julbord är bokat den 13:e kl 18,00!
Pappa! Ska du/Ni med så skicka ett sms under dagen så lägger jag till er!

Om vi har kommunikationssvårigheter i vår familj?
Nädå! Men det här funkar skitbra!

Vad händer under tisdagen då?
Tjaa..eftersom tvätten tydligen är idag istället så ska jag väl försöka släpa mig upp och tvätta. Just nu känns det som att jag vill tillbringa flera dygn under mitt underbara täcke. Hjälp vad det känns att det inte direkt har varit en vilo-vecka! Jaja, det löser sig det med. Jag ska nog orka denna veckan också..Hm..Eller? Jodå det ska jag!

Nu ska jag bära lite diskbackar. Precis det min nacke och rygg längtar efter..Kanske inte. Men a girl´s gotta do...Ja ni vet själva fortsättningen.
Hoppas att ni sussar sött..Jag är inte alls avundsjuk ;)

"Jag saknar min smula..."
Naw!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kruschka!

2007-10-09 @ 05:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0