Nu jäklar kör vi!

Har sovit.. Diskat och lagat mat. Lax, fullkornspasta och en massa sallad. Än så länge är jag duktig :)
Blev en massa disk igen dock..Det var väl konstigt?:P

Blev lite nannig efter maten ska erkännas men det ignorerar vi. Ska trycka in min tvätt om en halvtimme sen är de dags att springa lite :)

Just ja! Har hämtat min skortklänning och min tröja :) Båda två är helt underbara! Klänningen blir nog invigd på partyt på fredag..Låter det som en plan kanske? :)
Sitter och kollar på The Weddingplanner här. Började se den i morse men somnade givetvis..var så himla längesen jag såg den att jag faktiskt vill se klart den. Lagom romantiskt slisk :)

Näe..Dags att börja engagera sig med tvätten :/

Kommentarer
Postat av: Eva

Var borta på videokalle idag jag också... Hämtade routern och din jacka. Så ja vi är postorderflickor vi :P

2007-10-15 @ 19:01:36
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: Tobbe

Vem är mer planerad?

2007-10-16 @ 00:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0