Nu ska jag vara lika seg som alla andra

Okej, jag har verkligen skittråkigt.. Så här kommer min första lista...Hoppas på den sista! :P

Vad blir ditt namn baklänges?
Ardnas
Har du gjort en snöängel i år?
Nix.. :(
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Ett dygn, knappt..
Platt eller lockigt hår?
Har lockigt..men plattar det...
Är du kär i någon?
Mycket troligt...

Vad gör du när det regnar?
Förbannar skitvädret eller tänder ljus och myser
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Absolut!
Vad har du för startsida på internet?
Grand Hotel..

Vem ringde du senast?
Tobbe (om jobb räknas?) Annars Eva
Tycker du att sengångare är söta?
Yes!
Har du haft vattkoppor?
Usch ja!
Har du någon gång testat karate?
Nix men Taekwando!

Vilken mobilringsignal?
The Way I are (Timbaland)

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes...
Första sporten du gick på?
Eh..skolidrotten? :P

vad längtar du efter mest just nu?

Min säng!

När åt du senast en fiskbulle?
För snart två veckor sedan
Vad drömde du inatt?
Jag jobbade natten...På dagen drömde jag inget.
Vilken tv-serie är bäst?
Greys, DH (när man nu hinner se dom)
Kan du gå ner i spagat?
Jo men tjena, eller hur!
Vad åt du senast?
Jordnötter
Höga eller låga strumpor?
Va? Höga? Låga? Såna mini eller vanliga då eller?
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att inte ha alla man älskar runt sig längre...
Har du varit kär i en kändis?
Oooja! Har inte alla det nån gång? ;)

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
När tid finns....
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Blått
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Rött och grått
Vad ska du döpa dina barn till?
Christoffer och Emilia om den blivande mannan går med på det ;)
Sommar eller snö?
Sommar, utan tvivel även om snö kan vara rätt mysigt
Bikini eller baddräkt?
Bikini.
Snyggaste läraren?
Skulle väl vara min gamla musiklärare isåfall..
Är du mörkrädd?
Nix, dumt att jobba natt i så fall! Mörkret kan inte göra dig något

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Nej?

Riktig gran eller plastgran?
Plastgran????? För fan, en plastgran är ingen gran!.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Haha beror på hur trött jag är och om jag orkar bry mig, annars släckt

Godaste drickan till frukosten?
Kaffe och Tropicana
Senaste lästa bok?
Liza Marklund - Nobels Testamente
Vem kramade du senast?
Petter
Älskar du att sjunga?
Givet!

Vill du bli president? 
Nej tack..
Har du spelat kille i en teater?
Teater är inte riktigt min grej..varken att kolla på eller spela
Duscha eller bada?
Bada...saknar ett badkar :(
Kan du ditt mobilnr utantill?
Jepp
Har du tråkigt?
Afan!

Har du gråtit i skolan nån gång?
Förmodligen...

Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro OCH .SE

Hur tar du dig till skolan?
Varför skulle jag ens vilja ta mig till en skola? Tåg till jobb :P

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha nej!

Använder du långkallingar?
Nix...Men en jävla massa nylonstrumpor!

Är du höjdrädd?
Nej nej nej :)

Vilket land vill du åka till?
USA och Dubai ;)
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Petter
Vad ska du göra NU?
Låta Tobbe läsa denna skiten!


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Det var faktiskt lite läskigt... Kan det vara så att vi receptionister tycker om att skriva om allt..? Satt faktiskt precis och funderade på att byta me, myself and everybodyelse till typ mig, mig och mig! Men jag hoppar det nu =) Var jobbar du? Grand?

2007-10-29 @ 10:54:26
Postat av: sandra

hhahaha vad kul, christoffer o emilia e bland mina favorit namn också.

2007-10-29 @ 11:20:19
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0