Nu ska vi ut på rövarstråt..

mm..sitter i mitt lilla kök och pysslar med olagligheter minsann.
Laddar ner photoshop...som jag givetvis har betalt för ;)
Typ..

Ska alldeles strax sova, vill bara se att det kommer ner först. Har dessutom smällt i mig en stadig frulle och ska borsta tänder och greja innan det är dags för sängen. Blir säkert jättebra der här. Är ju ungefär 20 min kvar av nedladdningen så..Nemas problemas!

Är aptrött nu iaf..dock inte så konstigt kanske?
Inatt har jag iaf sällskap läääänge :) Baren har öppet till två ;)
Nice!!

image363
Det här känns så galet långt borta... :(

Kommentarer
Postat av: Dina

åh, självklart Sandra! Så härligt om ett gäng goda vänner följer med (till las vegas)! Det skulle vara pricken över i! =D
Ja, choklad är (som) bajs.. bokstavligt ju? haha nej nu vart jag äcklig igen=/

2007-10-12 @ 15:47:16
URL: http://walfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0