Okeey...Vad hände *3

Ja vad hände nu här?
Har tre punkter....

1. Var tog all tid vägen? Helt galet vad denna natten har sprungit iväg..hmm?

2. Inlägget nedan? Igloo...Det skulle publiceras typ 20,30 igår..Inte halv tre inatt.. Ni får ursäkta den skumma ordningen på inläggen med andra ord.

3. Lyckades knycka till nacken och är sen dess helt yr...Allt bara snurrade på vägen ner från andra våningen. Hjälp? Då gör det rätt ont..Blev nästan rädd där. Allt är fortfarande lite dimmigt om jag ska vara ärlig. Tur man slutar snart.
Ska bege mig ut i friska luften och göra mig av med lite skräp nu.. Wish me luck, det är halv storm!

Sen ska jag ta mig en titt på våra personalrabatter på massage. Är värt det nu känner jag!
Buhuähhh min nacke!!!!! Mamma?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0