Omhändertagen

Målat blev det igår ja..Så nu har jag ett vitt badrum..
Och en trött kropp. Ändå lyckas jag inte riktigt sova nu..
Sitter i soffan i myskläder (I LOVE- Tack mamma!) och käkar Polly och tittar på Nyhetsmorgon...
Borde kanske äta frukost istället? :)

Verkar vara galna tider på jobb just nu...Fått mail av Tobbe under morgonen som jag undrar massor över.. Återkommer när jag vet! :)

Igårkväll blev jag omhändertagen..Så skönt att bli det ibland.. Fick mat och film serverad i soffan, kändes välbehövligt och mysigt..tack!

Så.. Alex Schulman har slutat blogga...Calle också. Inte så att jag deppar ihop men det är trots allt dom två bloggarna jag brukar läsa först.. Jaja får väl satsa på veckobrevet istället :)

Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0